Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, a proizvod ste koristili i došlo je do nesaobraznosti, proizvod možete reklamirati na sledeće načine:
-Popunjavanjem reklamacionog lista u našem maloprodajnom objektu na adresi Karađorđev trg 3-5 u Zemunu i donošenjem na uvid artikla koji reklamirate.
- Slanjem kopije računa ili bilo kog drugog dokaza o kupovini na e-mail adresu [email protected] ili [email protected] ili pozivom na telefon 011/261 85 77 tom prilikom će zaposleni kreirati nalog za preuzimanje proizvoda od strane kurirske službe Post Express o trošku Sport Depot-a.
Napominjemo da nekorišćene proizvode koji su vam stigli oštećeni prijavljujete na e-mail adresu [email protected]
Rok za podnošenje reklamacije je 2 godine od datuma kupovine.
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
Sve detaljne informacije možete dobiti pozivom na broj 011/261 85 77